Sunday, June 19, 2011

BASIKAL FIXIE

selamat bertemu kembali guys . .
hahahaha . dah lama saya tidak update kan .
sekarang tengah belajar so tidak dapat la nak update .
sorry-sorry .

pasal contest tu saya dah dapat pemenang
tapi tidak dapat hendak bagi tahu korang
dalam entry ni . sebab ada orang yang tidak
puas hati .

ok . entry ini pasal basikal FIXIE . 
munking dah ramai yang tahu apa itu basikal
FIXIE  kan . basikal FIXIE memang terkenal 
buat masa sekarang ini . dah macam trand pulak .



harga FIXIE ini tidak ada la mahal sangat .
harga FIXIE ini tergantung kepada tempat .
kalau macam dekat kelantan RM 500 ke atas .
kalau macam dekat lagi murah . ada duit dalam
RM400 dah boleh dapat .


beli basikal ini tidak merugikan kita .
daripada kita beli benda macam PS 3 . PSP .WII
sambil style dapat jugak menjaga kesihatan kita .


P/S : love u so mush FIXIE . hahaha

1 comments:

comel basikal fixie tu. haha

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More