Friday, July 29, 2011

Sehari di KLCC

PENAT TAPI HAPPY

                                                     
                                                         time otheway pergi KLCC

Memang tipu la korang kalau korang cakap tidak penat berjalan kat KLCC sehari suntuk...
Kaki aku dah lenguh-lenguh.. Tapi disebabkan SALE yang gila-gila aku tetap berjalan walauoun kaki pun dah xnk berjalan...


Penat tapi happy... Itu yang susah kita dapatkan.... Time macam nie je kita dapat so kena la guna sebaik mungkin.....wakakka


Gila ko kalau korang xnk berjalan sehari suntuk.... Macam mana mata korang x berbulu kalau dah seluar jeans DKNY harga asal RM 600 lebih boleh dapat dengan harga RM200 lebih je...
Aku tengok pun aku rasa macam nak beli je tapi tidak kesampaiyan sebab duit tidak mengizinan..
Hahahhaha...


Hari ni aku just shopping brand ZARA and TOPMAN


Aku beli t-shirt ZARA MAN and TOPMAN .... Pastu aku beli jeans TOPMAN ... Itu pun dah RM400 lebih ... Pening kepala bapak aku ... Hahaha ... Barang tengah SALE tidakkan kita hendak tengok je ....


Insyaalllah esok aku akan update gambar yang aku shopping ....

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More