Thursday, March 17, 2011

SAH bieber and salena

hye guys..... sorry sebab lama dah tidak update
saya punya blog nih. sekarang busy la..
ada sebab-sebab tertentu .



kali ini saya cuma hendak bagi tahu
kat korang yang justin bieber and salena gomez
dah memang sah couple . memang terbaik la justin .


aku pom tidak tahu macam mane justin dapat tackel si salena nih . padahal salena lagi tua dari justin . kalau tidak silap aku
salena tua 1 tahun dari justin nih . tapi tidak apa-apa .




kepada korang yang minat dengan justin nih .
jangan lupa tengok NEVER SAY NEVER pada bulan 
april k... aku pom nak tengok jugak .
dengar-denagr cerita justin hendak datang malaysia .
kalau lah aku dapat simpan duit konpen aku pergi
kat dye punya konsert .


opppsss!!!!
lupa nak bagi tahu tat korang yang kasut yang
aku impikan selama nih dah dapat .
SUPRA TK je . 3 minggu aku mengggu .
rm 350 je k....

2 comments:

pehh btol pnye bz..
cite da basi ni bwu update..
(bersimpati)
mmg la skng ni rse cm xsmpat na wt sme bnde an? sume ta siap. cm ta ckup tgn

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More