Saturday, January 29, 2011

wanita pilih wanita ?

oright redear semua .
kali ini aku nak buat entry pasal artis
thailand pula . wahh . 1 dunia aku nih keliling ye .

kalau tengok tajuk itu macam gempak aja kan .
tapi aku bukan nak buat gosip atau apa .
just nak kongsi dengan korang fashion artis di thailand aja .

Kim Kimberly Ann Voltemas


cantik gila kan . Kim Kimberly Ann Voltemas .
itu nama dia . dia actor kat thailand . kalau macam
dekat malaysia fasha sanda la . cantik tapi banyak gosip .
sorry fasha .




korang nak dengar gosip ke ?
aku tahu ni pun sebab terbaca kat paper metro je .
dia nih suka kat gurl la . so sape laki yang gila kan kat gurl
nih lupa kan aja lah hasrat itu ye .



ini bukti nya . tapi aku tidak tahu la betul ke tidak kan .
sebab nama pun dah gosip . ha ha ha . so renung-renung kan lah k . saya gay saya ok .

ha ha ha .

3 comments:

sekarang memang ramai perempuan suka perempuan .
adoi .

ejaja

i joined your contest. ade paste my link dlm entry contest tu tp xdi update kat sidebar u tu.

my blog http://mohdhaiqal.blogspot.com

komen i ade before komen2 wan fuuyoo dll

tq

nangis air mate drah la jejaka2 at luar tu..hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More