Monday, January 3, 2011

khairulfahmi che mat dilamar MU ??

hye guys . ada sihat hari ini . dah dekat 1
minggu aku tidak typing entry baru .
sejak akhir-akhir ini aku sibuk sikit .
sibuk duduk melepak dekat ofice . ha ha ha

aku baru dapat berita pagi tadi dari kawan
aku . dengar khabar penjaga gol harimau malaya
dah jugak penjaga gol kelantan iaitu
mohd kharul fahmi bin che mat dilamar
oleh kelab tersohor di dunia iaitu manchester united
a.k.a MU . 


wah !! beruntung sungguh khairul fahmi a.k.a apek .
aku suka panggil apek dia  sebab muka dia kan macam
cina gitu . he he he .


kalau lah betul apek di lamar oleh MU .
dia lah anak kelahiran pertama kelantan bermain
di kelab itu .


perseolan nya pengurus kelab bola sepak kelantan
rela ka ? melepas apek ? hu hu .


korang tidak cukup bangga ke menjadi
rakyat malaysia ? aku cukup banga mejadi rakyat
malaysia . so apa-apa pom kita doa kan lah
apek ini dapat bermain di MU .
kalau korang nak lebih detai lagi .
jom masuk website kelab bola sepak kelantan

8 comments:

sirius?? waaaaaaaaaaa. way to go apek!

ni berita celah mane dapat..??
kalau betul., sok khabar dah pum pang r..
muehehehehe... :D

Prank je tu.. peminat fanatik fahmi punye keje..

laman web man u salah tu..
tapi kalau betul,mesti bangga la kan..huhu

betul ke ?
media tak ada cakap pape pun :)

Kalau betul la...very the bangga!!! go rakyat malaysia...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More