Thursday, December 30, 2010

new ofice

kali ini tidak ada pasal fashion k . 
aku nak share dengan korang ofice keluarga aku je .
bukan sebab hendak menunjuk or ape-ape .
just kongsi bahagia je . ha ha ha .


nih tempat orang luar datang and
tempat aku melompat-lompat jugak. he he .
tidak lupa tidow sekali ye . time-time rasa sesangat mengantuk aku tidow je . hu hu hu




3 gambar di atas 2 tempat kerani kerja .
biasa la ofice baru la kata kan so tidak ada
barang sangat la . pas ini insyaallah bertambah ye .
kalau korang klik iklan nuffnang aku boleh
la aku tambah kan barang . huhu .


segala file projek or ape-ape . semua
ada dekat almari ini . tidak payah susah-susah cari kat lain .


ini tempat bos a.k.a abg aku .
kosong je kan . dia orang ini busy sampai
tidak sempat nak beli barang. biasa abg aku bawa laptop je .
jarang guna komputer . yang komputer bagi dekat kerani je .
hu hu hu . apa-apa pom jangan lupa klik BE nuffnang aku ye .

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More