Tuesday, December 14, 2010

fashion scarF


ho ho ho . fashion scarf ye semua hari ini .
ramai sekarang yang memakai fashion ini .
tak kira lah di ovesea atau pun di malaysia .


korang tahu tak siapa yang mula-mula pakai scarf nih .
maksud aku memakai scarf secara style laa .
enrique iglesias la yang mula-mula memakai scarf nih .
dia memakai scarf nih masa pergi kat salah satu 
show tapi aku dah tak ingat show apa . he he he


sejak dia pakai ramai pulak orang yang meniru . he he
dalam sekolah pom pakai style tao sekarang .
masa nih ada suka tahunan kat sekolah .
geng-geng kami semua pakai macam nih .
tapi tak sempat nak snap gambar . hu hu hu


kalau korang perhatikan gambar di atas .
sumua lain-lain style memakai scarf .
tapi yang masalah nya kat malaysia panas nak pakai .
seruis aku cakap . aku x pernah pakai scarf masa 
keluar . rimas dowh . aku kopen berpeluh nya . 


bukan setakat orang biasa saja yang pakai scarf nih .
artis pom pakai jugak . salah satu nya zizan raja lawa .
korang perasan tak masa kat shout award . he he he

P/S : tidak sesuai pakai di malaysia . panas . malam tak pe .

4 comments:

haha tak suka ah tengok lelaki pakai mcm nih..nasib abg akk macho orgnya.. :)

kalau naik vespa pakai macam ni baru la ok..kalau sesaje nak pakai memang takde maknanyajah

cute gk pkai skaf mcm 2..hehe
tp depend org la kot..
klu org 2 x cute n stylo,
nmpk sgt x sesuai la..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More