Tuesday, December 14, 2010

fashion scarF


ho ho ho . fashion scarf ye semua hari ini .
ramai sekarang yang memakai fashion ini .
tak kira lah di ovesea atau pun di malaysia .


korang tahu tak siapa yang mula-mula pakai scarf nih .
maksud aku memakai scarf secara style laa .
enrique iglesias la yang mula-mula memakai scarf nih .
dia memakai scarf nih masa pergi kat salah satu 
show tapi aku dah tak ingat show apa . he he he


sejak dia pakai ramai pulak orang yang meniru . he he
dalam sekolah pom pakai style tao sekarang .
masa nih ada suka tahunan kat sekolah .
geng-geng kami semua pakai macam nih .
tapi tak sempat nak snap gambar . hu hu hu


kalau korang perhatikan gambar di atas .
sumua lain-lain style memakai scarf .
tapi yang masalah nya kat malaysia panas nak pakai .
seruis aku cakap . aku x pernah pakai scarf masa 
keluar . rimas dowh . aku kopen berpeluh nya . 


bukan setakat orang biasa saja yang pakai scarf nih .
artis pom pakai jugak . salah satu nya zizan raja lawa .
korang perasan tak masa kat shout award . he he he

P/S : tidak sesuai pakai di malaysia . panas . malam tak pe .

4 comments:

haha tak suka ah tengok lelaki pakai mcm nih..nasib abg akk macho orgnya.. :)

kalau naik vespa pakai macam ni baru la ok..kalau sesaje nak pakai memang takde maknanyajah

nmpak macho la..hak2..stylo kan

cute gk pkai skaf mcm 2..hehe
tp depend org la kot..
klu org 2 x cute n stylo,
nmpk sgt x sesuai la..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More