Saturday, December 11, 2010

camera olympuS


camera olympus adalah pemberian dari ayah ku .
aku mintak nih masa aku berumur 14 or 15 tahun .
sebenar nye ak mintak yang canon yang boleh zoom .
dari melaka ke johor sebenarnye . hihihi .
tapi masa 2 camara canon mahal lagi la ..


camera nih aku jarang guna . time-time aku pegi holiday je 
aku bawa . last sekali aku guna myb 2 bulan lepas kot .
aku pom dah tak ingat la . hohoho .


camera nih simple je . tak payah nak set kan ape-ape pom .
buat je auto and snap . gambar kemain cantik lagi .
serius aku cakap . nampak je kecik tapi cili padi . hahaha .


cute je kan camera nih . aku nak bagi tahu detail-detail .
tapi korang kena la baca yang aku membebel erk .


baca ye sume detail-detail nih . hehehe .

1. senang dibawa dan senang di guna .
2. dengan 3.2 juta piksel dan lensa zoom optik 3x
3. mudah diguna dengan 1 butang 1 funsi .
4. 1.5 inci LCD
5. memory kad micro 



camera nih dikeluar pada sekitar tahun 2004 .
pada bulan okteber . dengan harga sekitar rm630 .
tetapi itu dulu masa mula-mula di keluarkan .
sekarang dah murah kot . masa aku dapat camera nih ayah
tak cakap pulak berapa harga . dah nama pom hadiah kan .

P/S : sesuai untuk dibawa kemana sehaja . kecil dan ringan .



1 comments:

dh lame tringin nk bli kamera tp x ksampaian ag..huk3
tggu je la bla tba masenya..hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More