Monday, December 6, 2010

t-shirt from PADINI | PDI |

assalamualaikum blogger-blogger sume .
ini hari aku nak post gambar baju dari brands PADINI .
sebenar nye kan aku malas sangat nak typing nih .
tetapi aku snap gambar x banyak sangat la .
aku snap 6 je .
aku pom tak tahu nape aku malas malam nih .
kali nih x banyak pilihan je lah .
2 disign je aku snap .
ape kate kali nih aku cerita sambil-sambil tunjuk gambar ??
ok jugak kan .
jom tengok gambar dulu .








sebenar nye aku nih gila kan warna putih dan hitam je .
sebab 2 kalau korang perhati kan .
hitam dengan putih je baju aku .
tapi kali nih .
aku snap baju aku warna pink punye .
hahaha .
kakak aku nye pasal lah nih .
suh aku pilih warna pink .
aduyaii .
da macam lelaki lembut plak .
tp sekarang ramai gak yang aku tengok pakai .
baju colour pink .
nampak segak gak an .
hehehehe








haha .
ape macam ?? 
cantik x ??
hihihi .
bodo je an .


P/S : jangan di lupa komen ye .

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More