Tuesday, December 14, 2010

jacket from TOPMAN

assalamualaikum blogger semua .
ada berita baik untuk peminat setia brand topman .
sekarang topman ada sale . so cepat-cepat lah ye 
pergi butik topman sekarang . t-shirt murah-murah bebe .
cantik-cantik pulak itu . he he he he .


hari ini blog ONLY ONE hendak cerita pasal jacket ok .
seperti entry yang lepas . aku ada cakap kan pasal jacket nih .
kalau korang lupa pergi check balik kat entry fashion 
justin bieber . ala yang aku cakap jacket ini terkenal sebab dia 


aku ada beberapa contoh jacket topman nih .
aku baru je search tadi kat goggle . aku tiba-tiba
je terfikir nak tengok apa yang baru kat topman .


search punya search aku terjumpa la jacket nih .
aku tengok semua cantik so aku nak kongsi dengan korang .
apa la salah nya kan kongsi dengan sesama kita .


tak dapat dosa pun kan . tapi tak la aku kalau ada orang 
cakap dapat dosa pulak . he he he . murah-murah je semua nih . dalam 60-90 usd je . pandai la ye korang darab dengan duit malaysia . ha ha ha . 


korang tengok macam sama aja kan jacket 
di atas 2 . sebenarnya semua lain disign cuma
yang sama colour aja . aku pilih warna hitam
sebab aku nih peminat hitam dan putih .


aku dah cari warna putih tapi tidak ada la .
kalau ada yang warna putih awal-awal
lagi aku dah letak gambar jacket 2 . hu hu hu .


bagi sesiapa yang berminat dengan jacket nih .
boleh lah tengok detail-detail kat SINI .
tapi redmummy cakap kat aku . tidak boleh pakai
jacket nih tengah hari sebab ko duduk kat malaysia
bukan kat london . malam-malam tidak apa-apa .
ha ha ha ha . lawak betul redmummy nih . 

P/S : sesuai untuk lepak dekat BB KL tapi malam sahaja k .

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More