Thursday, December 9, 2010

united state and albania


assalamualaiku blogger semua .
9 hb bulan 12 . sudah sebulan blog ONLY ONE .
bersama-sama nuffnang . sebenar nye aku tak sangka .
orang-orang dari united state dan albania tengok blog aku ni .
syukur dan alhamudillah . dengan cara aku tersendiri .
trafik blog ONLY ONE kini meningkat sedikit .
itu semua hasil titik peluh aku . 
aku sebanarnye suka tengok STATS kat dashboard .
tiap-tiap hari misti ada orang dari united state .
walaupun aku menulis bahasa melayu .
myb dye orang tahu kot bahasa melayu . hahaha .
setiap hari 5 or 6 kompen ada dari united state .
dekat twitter aku pom brands2 handbag dari US follow aku .
suka-suka-suka . hehehe .
terima kasih semua sebab sudi membaca blog ONLY ONE .

2 comments:

ko percaya tak ? united state tu akk ? hahah sebab akk pun tak tau nape blog akk tu asal united state nk ubah kat mana pun tak tau....

alaa akak nih...
asal ckp??
kantoi le...ohohoh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More