Tuesday, December 28, 2010

perjalanan balik ke kampung


ni masa aku singah makan kat raub pahang . 
macam biasa pose dulu kejap . ha ha ha .


aku tengok gambar yang atas 2 tidak cantik .
so aku suruh kakak aku snap pic 1 again . ha ha ha .


engkau bawa la aku p hotel 10 bintang pom .
aku tetap minum air milo ais . dari kecik
smpai ke besar aku suka minum air milo ais .
kat rumah aku 1 tin yang besau 2 dalam 1 bulan dah habis .


nih masa photo gedik . ha ha .
bila si kakak aku nih dah snap pic aku .
dia suruh aku pulak snap pic dia . huhu .


makanan kegemaran aku . tom yam ayam tampa sayur .
ha ha ha . setiap kali aku makan tom yam sayur tentu aku x nak sebab aku memang x suka makan sayur nih . hu hu .

nasi kosong ye .



gambar 2 yang atas 2 ialah stesen bas bandar raub 
pahang . ada perubahan la . dulu lagi teruk .
sekarang dah cantik tapi kecik .

bila dah busan duduk dalam kereta kan .
mula la photo gedik . he he he .
gila kau x bosan . 7 jam beb dulu dalam kereta .
bontut aku nih dah macam papan tao . ha ha ha








semua gambar di atas 2 . masa dekat gua musang .
sebab banyak sangat gua so dia orang letak nama pom gua .
yang musang 2 aku tidak pasti sangat sebab aku
tidak lahir pon dah ada nama gua musang 2 . 
setelah perperang dengan harimau semua .
akhir nye aku sampai jugak kat kampung aku .
sampai2 je hujan la pulak . so aktiviti aku
untuk pergi round2 kampung di tunda .
gambar bawah nih gambar rumah aku kat kampaung .

1 comments:

besh ar blk kg...
lame e perjlnn...



jom singgah n follow belog sy...
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More