Thursday, December 16, 2010

kasut untuk wanita

wazzuuppp guys .
hari ini tidak mahu merepek banya-banyak .
ada seorang kawan aku nih .
mintak tolong dengan aku suh wat entry pasal kasut .
untuk perempuan .
aku ada beberapa pilihan untuk korang .
tengok-tengok lah ye semua .







apa macam ? ada bagos ? kasut yang last nih 
tak boleh blah aku tengok. wakakaka .
tapi aku nak bagi tips la sikit .
kalau korang nak beli kasut baik korang beli
kat al-ikhsan . kalau korang nak tahu detail lebih
banyak korang masuk web ini .
kualiti sama je cuma harga murah sikit .
kalau nak pakai kasut bagi perempuan .
aku nasihat kan pakai dengan jeans skinny k .
kalau pakai jeans yang biasa nih tak nampak smart la .


ini contoh pakai kasut nike dunk dengan skinny .
gemak je nampak kan . kalau korang pakai
kasut dengan jeans biasa nih . tidak nampak smart langsung .
kalau korang tidak percaya . korang tengok pic bawah ini .


P/S : kasut nike dunk dalam gambar 2 boleh oder dengan aku 

8 comments:

comel..ske design yg 1st 2..:)
ad wrne lain lg ke?

uish..da gak yg high heel erk..xpenah plak aku tgk

Nice tp pelik pulak pic kasut yg tumit tinggi tu hehe :)

waaaa minat pulak dengan kasut suka tumit tinggi tu.. hahahah

yang pink and whit tu pun sy suka..

style gile kasut tinggi warna merah tu :)

saya ade satu kasut al-ikhsan

wahhhhhh lawo nye !!
ooo ade ek jual kat al-ikhsan??
yeayyy! nseb bek cawangan dia baru bkk kat sini.
boleh gi usha2 ^__^

xde k kasut yg dlm gmbr contoh yg nike dunk sb gmbr 3org...kasut yg sebelah kiri???

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More