Friday, December 10, 2010

SUPRA lagi ??


supra lagi . he he he he .
aku nak post entry nih sebab nak suh korang yang real nye .
yang sebelum ini aku upload dari google je .
so tak best la kan kalau upload .


gambar-gambar nih aku ambik dari facebook aku .
kawan aku tag gambar nih suh beli .
kalau korang nak oder pom boley aku tolang .


tak mahal lah . dalam rm100++ je .
sebab kasut nih kualiti tak bagos sangat .
kalau korang nak kualiti bagos p oder le .
harga paling murah pom dalam rm600++ .


alaa setakat nak pakai kat kaki .
beli yang murah-murah sudah . hahaha .
ada banyak lagi disign tapi aku malas nak edit la .
tapi saiz kasut nih US bukan UK .
so korang agak-agak lah ye saiz kaki korang berapa .

P/S : kasut kegilaan remaja sekarang .



2 comments:

Mcam Mne Nak Order bRo Size kaki Ak 13Us ?

bleh sye nx oder,urgent sngt x tau nx cri ksut ni kt mne lgi,nx ade tu mmng lh ade tpi mhal lh.x kesah lh fake ke ape ke jnji ade ksut supra.sbb cuti skolh ni sye ade contest. please bgi alamat rumh n no.tel? :(

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More