Saturday, December 4, 2010

handbag from coacH

assalamualaikum kepada umat islam .
selamat pagi,petang,malam kepada bukan umat islam .
seperti biasa reader blog only one tanya .
seolan bikin panas punye .
reader-reader semua ada sihat hari ini .
harap hari ini lebih baik dari semala .
dan juga seperti di janji oleh reader only one .
hari ini .
entry aku hari ini adalah handbag dari brands coach .
brands coach tak kan korang tak kenal kot .
setiap orang idamkan dapat barang dari brands coach .
terkenal beb sebab harga terkenal .
huhuhu .
butik coach nih ada kat KLCC and PAVILION kl .
tempat lain aku tak pasti sangat la .
hari ini aku ada la beberapa gambar untuk korang .
tapi hanya 1 disign je .
sebab handbag kakak aku 1 lagi dibawa lari oleh kawan dia .
a.k.a pinjam .
tapi tak apa kan kalau ada 1 disign je .
kalau yang tidak puas hati 2 boleh simpan dalam hati je k .
disign yang aku nak tunjuk nih harga rm700++ .
itu pom sebab ada sale .
kalau harga sebenar rm1500 kot .
alaa kan aku da cakap kat entry sweater adidas untuk perempuan tu .
disign brands coach ini agak menarik and cantik .
sebab tu ramai yang gila kan brands ini .
kalau disign tak menarik and tak cantik .
walaupun harga meletup .
aku kompan x ramai yang skodeng brands nih .
huhuhu .


ape-ape pom .
jom layansss . . . .


                                           logo coach


                             disign ini untuk remaja sesuai


                                 pandangan belakang


                                         cantik kan


P/S :jangan lupa ccmnt ye guys .

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More