Wednesday, December 8, 2010

kenangan kasut adidas


adidas lagi ??
saje je nak post entry nih .
aku tibe-tibe je teringat zaman kacil dulu .
kasut nih adalah kasut adidas pertama aku .
nih pemberian oleh kakak aku yang sulung .
masa dye bli kasut nih zaman dia belajar kat uitm .
maklum lah adik bongsu la kate kan .
hehehehe .


dulu aku tak tahu pom pasal brands-brands nih .
kakak aku bagi kat aku pom . aku buat tak-tak tahu je .
ye la kan . masa zaman budak-budak lagi tao .
au pom tak ingat berapa umur aku masa nih .


korang ingat senang ke aku nak pakai kasut nih ?
susah beb . setahun 2 or 3 kali je dapat pakai .
mama aku tak nak bagi la .
dia cakap kalau aku pakai 6ti aku bagi kawan aku pinjam .
memang betul pom . sampai sekarang perangai aku macam 2 .
tahun lepas . aku kasi kawan aku pinjam jeans brands topman 
smpai sekarang aku tak dapat balik jeans 2 .
sengal btl le kawan aku tu an . hahaha .


aku sesangat sayang kan kasut nih .
sampai sekarang aku simpan .
nak buat kenangan . 6ti bagi tahu kat anak-anak .
hahaha . senget je .


harga ? tak payah tanya la .
sbb aku pom dah lupa la berapa .
mana x lupa nya . dah berbelas-belas tahun .
last picture je sume .





0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More