Friday, December 17, 2010

fashion koreA ??

kali nih blog ONLY ONE buat entry pasal
fashion budak-budak korea ye semua .
aku sebenar nye dalam 2 nak buat or tidak .
sebab takot korang semua tidak suka .
tapi aku terpaksa tulis jugak sebab aku nak korang tengok .






ladies first ye semua . hehehe .
fashion korea nih memang gempak kalau tengok .
serius aku cakap muka rakyat malaysia lagi
cantik dari mereka sebab kita semua ada kelopak mata .
diaorang semua tidak ada . kalau korang nampak
budak-budak korea nih ada kelopak mata . aku
boleh cakap yang mereka buat pembedahan plastik .
pembedahan plastik biasa je dekat korea . 
so sebab 2 ramai yang buat . hehehe . aku tahu
nih sebab aku tengok rancangan OPRAH .

gambar kat bawah nih pulak semua budak-budak 
lelaki korea . so korang boleh la pilih style macam mana
yang korang nak . style mereka aku boleh cakap
memang gempak habis dowh . aku tengok pom dengki .
he he he he . bukan apa kalau wat kat malaysia nih
nanti ada orang cakap-cakap pulak . alah dia nih
macam artis la pulak . he he he .





dalam banyak-banyak gambar yang aku upload
dari google nih 1 je yang aku kenal . RAIN . 
yang lain semua aku tidak kenal . tapi korang
jangan lupa pulak awal tahun depan . k-pop live at malaysia .
so sesiapa yang gilakan budak-budak korea nih .
boleh la korang berjoget ZAPIN dengan dia orang .
nak tahu detail-detail lebih lanjut ? meh klik kat bawah

kata-kata akhir . korang lebih suka style korea or malaysia ?
komen ye semua . he he he he

9 comments:

fashion from korea mmg cantek2.. tp ntah d mna silapnya ble org msia pkai nmpak x ssuaii..

yeahh ^^ harusslaa fashion korea .
smart gtuu ~ HAHA^^
orang malaysia nakk pkai mcm korea pom , okk saje ! kdng2 nmpkk okk , kdng3 nmpkk tak okk . .

suke2 yg korea yg pompuan tuh..
cantek!! tapi ta reti na tiru laa
=(

i love korean fashion!! kat malaysia ni chinese oways wear outfit like them.. suke tgk cute je.. btw, interesting entry..:D

FESYEN KOREA NMPK LG UP TO DATE.

fashion korea lagi best ..

tapi kalau org kat m'sia pandai gyekan bju pun , okey jep ..

hi2

k0rea style lgy d0hh ! adehh . cair hbis ^^"
tpi tu ar kan . klu gyakan kat m'sia . tak psal2 kena c0p plak . haha

k0rea style lgy d0hh ! adehh . cair hbis ^^"
tpi tu ar kan . klu gyakan kat m'sia . tak psal2 kena c0p plak . haha

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More