Thursday, December 2, 2010

kain tudung from arianI

dengan mata nak tertutup aku tulis nih .
demi korang dan demi aku punyer blog .
huhuhuhu .
seolan paling panas kat dunia nih .
reader-reader ada sihat hari nih ??
hahaha .
panas ape seolan itu .
ayat dari jozan aku ambik nih tao .
sorry ye zizan a.k.a mat jijan.
sebelum aku memulakan al-kisah pasal kain tudung nih .
aku nak oyak a.k.a cakap .
oyak adalah bahasa kelantan .
terima kasih yew semua sbb baca semua post .
kepada yang baca la .
yang x baca pom terima kasih jugak .
sbb baca post yang ini .
al-kisah nye .
brands ariani nih memang terkenal lah sekarang .
sebut je brands ariani misti semua kenal lah .
sbb dia punye model kan IKIN dan WARDINA .
kalau x silap lah .
au x tahu sangat sbb aku kan lelaki .
sebenar nye aku pom baru tahu ugak pasal brands nih .
aku tahu pom dari kakak aku jugak .
dia bawa aku hari 2 suh teman kan dia .
kalau kat melaka butik dia berdekat dengan masjid al-azim .
kalau kat kelantan dekat bandar tanah merah .
yang lain aku x pasti .
yang aku pasti memang banyak butik dia sekarng .
semakin hari semakin kaya la owner butik ariani nih .
hehehe .
pasal harga aku x pasti laa..
kalau yang macam kakak aku punyer .
ada yang rm50 ada yang rm60 .
maaf la ye pasal gambar kat bawah nih .
rumah aku xde patung orang .
so aku snap jelah kat lantai .
hohoho .


ape-ape pom .
jom layanssss . . . . 










2 comments:

i suka brand ariani. sgt lawa. tp tu la i tak pkai tudung. haha.

hey heyy ! bagi i plak i suka brand Mawaddah than Ariani.. ( :
otough its a bit xpensive but its comfortable to be wear. dunt forget to promote to ur sis yea !

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More