Thursday, December 2, 2010

kasut from adidaS for gurL

reader-reader sume ada sihat kah hari ini ??

seperti yang aku janji kan .
aku akan post tentang kasut adidas untuk perempuan .
biasa aku post yang lelaki je an .
kali nih nak tukar pulak .
hehehe .
aku tidak tukar ok .
lelaki sejati ok .
hahaha .
al-kisah nye .
kasut nih kakak aku yang punyer .
sebagai bloger yg terbaek akan dtng .
insyaalah .
aku mahu kongsi kat korang semua .
aku pom tidak tahu dari mana datang nye kasut nih .
ak balik rumah je aku nampak kasut nih .
so aku tanya la sape yang punyer .
kakak aku jawab dengan rilex .
saya yang punyer . ad masalah ke ??
hehehehe .
so aku pelik la kan .
biasa kalau dia kua shopping aku yg selalu teman kn dia .
tapi xpe la kan .
sebagai adik yang soleh .
aku diam .
hahhahahaha .
padahal takot .
huhuhu .
lepas dari 2 .
aku tanya la dia .
berape harga kasut nih ?
dye cakap x mahal sangat .
tp dia x nak cakap berape .
sampai sekarang ak tidak tahu berape harga kasut 2 .
so aku xleh nak cakap la berape harga .
hihihi .
| jimat ayat |
tapi mengikut amalan pak belalang .
ada la dalam rm300 keatas kot .
kalau x salah aku la .
jangan di marah ye .
hihihihihi .

ape-ape pom .
jom layanssss . . . . .






P/S: pic jadi macam sbb aku edit .
        kain tudung brands ARIANI coming soon .

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More