Monday, December 20, 2010

fashion yuna

hye guys . dah lame blog ONLY ONE
tidak update blog kan . padahal baru 2 hari .
kali nih entry pasal fashion yuna ye semua .
aku buat entry nih sebab aku tertarik dengan
style dia . so cool .






fashion yuna ini korang boleh la nak tiru .
yang pakai tudung korang tidak payah
nak risau-risau lagi . sebab yang pakai tudung
pom boleh buat style indie  . memang gempak .
tapi aku nak nasihat kalau nak buat style
yuna nih korang kena ada kasut supra ye .
kalau rasa kasut supra 2 agak mahal . korang beli je yang
brands puma ala-ala supra gi tu tao . alaa macam
si aril af pakai dalam cerita kau dan aku 2 . 
smart jugak kasut macam 2 .




terbaik kan . walaupun pakai macam baju jubah erk ?
nampak gempak jugak . tapi kain tudung yuna pakai
ada nama 1 brands baru . name brands 2 aku
tidak dapat nak kesan  lagi . kakak aku dah cakap
hari 2 brands ape tapi aku banyak makan semut so lupa la .
ha ha ha . sengal tahap dewa . wakakaka . so korang fikir
kan lah ya . tapi aku boleh cakap yang yuna nih memang
stylo habis-habis . gempak beb .

semua gambar di atas di ambil dari google search . TQ

8 comments:

mcm hana tajima yg las ni..heeee
loiikeee

aaaaaaaaaa.
admire gle kat yuna
oh bulannnn...
:)

e'in pon minat ngan yuna nie.. mmg cantik dress up die..

Owh bulan.. muka dia pun mcm bulan.. hehe.. tp.. gaya tudung bukan mcm sister punya pemakaian ka pula? huhu..

patut mcm dah lain dress up yuna
ada hana tajima touch
hehe

tudung tu brand dia mashaa pasni bleylah buat entry psal mashaa pula

yep theres no doubt that yuna's fashion is cool enough but is it cool enough infront of ALLAH ur forgetting one thing babe fashion ikutlah cara islam kita kenalah ttp aurat jgn tutup urat pakaian perlulah longgar , not tight one more thing tudung perlulah dilabuhkan jgn disingkatkan its not that im perfect but islam is definitely perfect i admit that i wear kain tudung labuh i get funny looks from people some calling me ustazah but what keeps me going is u born alone ,u die alone n ull be judge alone

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More