Wednesday, December 22, 2010

fashion for Christmas

sempena dekat dengan hari christmas
nih . aku buat entry pasal fashion christmas lah ye .
maklum la malaysia kini dah turun salji . ha ha ha
aku dah nak beku nih typing entry nih . so baca elok-elok ye .

apabila seorang budak jumpa dengan santa .


nih masa buat perfomers kat UK . wakaka


makcik kesayangan aku . ha ha ha






gambar yang ada muka makcik 2 .
yang 2 makcik jirang aku . ha ha . aku kenal
dia tapi dia tidak kenal aku sebab dia tidak faham 
ape aku cakap . aku ckp bhsa melayu .  kelakar je sweater dia orang 
masa christmas an . dah cakap pasal sweater . yang kat bawah nih sumua gambar-gambar awek aku . so korang lyn je la ye .

gambar di bawah nih adalah fashion masa hari christmas .
cantik jugak kan . kalau pakai kat malaysia nih .
jawab nya berpeluh sampai bawah ketiak la jawab nya . ha ha





gambar nih aku tengok memang xleh blah .
ha ha ha ha .


semua gambar di atas di ambil dari google search . TQ

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More