Thursday, December 23, 2010

brands GAP

hye blogger . ada sihat ke hari ini .
kali nih aku nak promo brands GAP ye . klu korang
tidak kenal ape itu brands GAP . korang boleh tengok
di web site dia at www.gap.com .




jeans nih aku upload gambar yang skinny je .
banyak lagi gambar yang korang boleh tengok tentang jeans .
memang agak smart r semua . tapi ada jugak yang aku
tidak berkenan . 




yang ini sweater brands GAP jugak . aku upload nih sebab 
aku tengok smart je . dia punye disign 2 lebih kurang dengan
brands TOPMAN . memang terbaik benor .




yang ini pula baju kemeja . kalau pakai baju kemeja
dengan jeans skinny tambah pula dengan scarf . perghhh
memang smart gila lah . opss lupa . pakai pula
dengan kasut supra . hohoho . kalah justin bieber tao . haha .
so korang fikir lah ye . aku dah bagi contoh .
kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi . korang masuk
website dia at sini .

1 comments:

tgk poket jugak..shoping kat padini je udah ler..hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More