Wednesday, December 8, 2010

sandal adidas

yuhuuu .
reader2 sume ok ??
sory la semalam x sempat nak post la .
padahal sume da siap cuma tnggu nak post je .
tetapi keadaan aku semalam teruk le .
malas + lapor .
sbb 2 aku x post semalam .
hihihi .
sandal adidas nih sesuai semua kaum .


lelaki or perempuan .
sebab dye punye disign pom campur2 la .
harga x mahal nih .
150++ je .
aku beli nih masa kakak aku kawin .
maklum lah duit hantaran banyak la kte kn .
so PAU la skit .
hahaha .
x salah kan kalau PAU kakak sendiri ??
hihihi .
kte tngk gambar dulu ye .


                     logo adidas tapi x nmpk sngt laa .
                     padahal aku da kemain lagi edit pic nih .


                        sory lah ye sbb kotor . haha .
                         tidak sempat nak cuci la .


                      P/S : itu bukan kaki aku ye .
                      biasa kalau pakai sandal macam nih kan .
                      tetapi aku tiadak suka pakai macam ni .
                      rimas la . huhuhu .


                     nah ambik ko . aku suka pakai macam nih .
                     xde lah rimas sangat macam pakai kat atas tu .
                     kalau pkai mcm kat atas tu . berpeluh dowh .
                xsuka berpeluh2 nih . kita tengok gambar je lah erk










0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More