Sunday, December 5, 2010

t-shirt from zarA

wazuupp reader-reader sume .
ada sihat tak hari nih ??
tapi kat twitter rmai yang cakap demam .
kepada yang demam 2 .
cepat-cepat lah ye makan ubat .
entry kali nih .
aku post tentang t-shirt dari brands ZARA .
harga brands zara nih tak da la mahal sangat .
tapi disign brands zara nih .
semua menarik .
cantik-cantik .
kat kampung a.k.a kelantan .
semua duk gila kan zara .
harga zara nih lebih kurang je dengan topman .
harga brands nih tak de la mahal macam .
guess . armani exchange . 
patut ramai yang pakai brands nih .
cuma aku je belum pakai lagi .
sebab setiap kali aku p kl .
aku terus terlupa nak masuk butik zara .
yang ingat topman je .
hahaha .


ape-ape pom .
jom layansss . . . .






                                          ZARA white




                                         ZARA black




                                      ZARA purple erk??


sebenar nye masih banyak t-shirt .
tapi aku malas nak snap la .
lagi pom camera yang biasa aku guna .
xde battery .
pic diatas nih aku snap guna nfon je .
pastu edit kat web picnik .
sbb 2 nmpk cantik je .
hahahaha .


P/S : t-shirt untuk lelaki from butik PADINI

3 comments:

i minat gak bju2 kt butik zara ni tp i slalu lupa nk g zara bila i da msuk butik lain. haha.

haha. tahu tak pe. copy cikit je.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More