Thursday, December 9, 2010

face wash


kali nih aku mahu post entry pasal pencuci muka .
gambar di atas tu adalah pencuci muka aku .
dah banyak aku try pencuci muka tetapi .
dua nih je yang sesuai untuk kulit aku .


pencuci muka nih brands MENTHOLAUM .
harga tak mahal la . 1 rm6.90sen je .
pencuci muka nih secara efektif dapat membantu .
menyerapkan minyak-minyak yang dah melekat .
kat muka kita .yela kan dah kita berjalan 1 shopping complex .
aku kompen muka akan berminyak .


pencuci muka nih juga dapat menghilangkan .
kotoran-kotoran yang dah melakat kat muka korang .
tetapi pencuci muka nih aku selalu guna time nak tdow je .

alaahh . ta kan korang tak kenal brands nih kot .
alaa . model produk nih kalau yang lelaki fahrin ahmad .
and aaron aziz . kalau yang wanita pulak .
lisa surihani and fasha sanda kot . kalau tak salah .
tetapi yang nih aku guna masa aku berjalan2 je .
dimana ada aku di situ ada garnier man .


garnier men turbo light nih untuk mengekalkan .
kesegaran kulit . mengawal minyak dari muka kita .
selama 6 jam beb . bukan tu saja garnier man turbo light .
dapat mencerahkan kulit muka and kelembapan .
kakak aku cakap muka aku sekarang dah berubah .
putih sedikit dari zaman dulu kala .
2 kakak au cakap ye . sebab 2 aku guna 2 produk nih je .
huhuhuhu .

P/S :pencuci muka kategori fashion jugak kan ?? hihihi


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More