Friday, December 3, 2010

sweater from adidas for GURL

wahhh .
sorry ye semua sebab lupa nak tulis kat P/S: post brand ariani .
sejak kebelangan nih aku post untuk gurl a.k.a perempuan je .
ye la kan .
mase aku mula-mula jadi ahli blogger nih .
aku asyik post untuk lelaki je .
ahhh .
baru aku ingat .
ade seorang gurl 2 .
tanya aku gile kan fashion ehh ??
aku nih x de la gila kkn fashion sangat .
tp minat je .
hahaha .
xnak bagi aku minat macam mane klu sekitar aku .
semua gila kan fashion .
termasu lah kawan-kawan aku .
family x payah cakap la kan .
family aku gile habis bab-bab fashion nih .
ye la kan .
handbag coach harga rm2000 pom sanggup beli .
cakap pasal handbag coach nih .
aku ada satu post .
wait and see ok .
tapi yang aku nak post nih .
harga murah sikit .
harga sebenar rm1000++ .
ada diskaun jadi rm700++ .
kalau aku pulak .
suka brands topman and a|x .
tapi aku shopping time-time sales je .
macam bulan 12 aku turun r kat kl .
tapi tahun nih belum lagi turun kl .
busy lew sikit .
kakak aku da banyak kali turun .
jelezz pulak aku di buat nye .
hohoho .
pasal sweater adidas nih .
x mahal sangat laa .
harga rm200 je .
tapi harga 2 dulu .
sekarang x tahu la berape .
sebab da lame x p kat butik adidas .
xde masa la .
dah asyik berblog je .
aku nak bagi tips la sikit kat korang .
kalau nak beli barang brands sukan .
korang beli kat al-ihksan .
sebab murah sikit dari butik brands sebenar .
tapi aku lagi suka p kat butik sebenar .
sebab banyk choice dari al-ihksan .
tapi kalau korang nak beli barang brands sukan nih .
beli beli time-time cuti sekolah .
aku kompen misti banyak sales .
nak-nak pulak kat KLCC .
kalau at melaka pulak .
DATARAN PAHLAWAN or MAHKOTA PRADE .


ape-ape pom .
jom layansss . . .










P/S : hangbag coach coming soon .
          wait and see ok reader .

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More