Sunday, December 12, 2010

fashion justin bieber


artis pilihan blog ONLY ONE pada bulan ini . justin bieber .


justin bieber terkenal dengan lagu | baby | . tapi
malaysia pom dah ada justin bieber . misti korang dah penah
dengar kan . kat facebook kemain lagi tapi yang sedih tak 
tahu sape yang menyayi sebenarkn erk .


disebabkan justin bieber brands SUPRA terkenal
kat malaysia nih . serius aku cakap . memang terkenal gila
brands SUPRA sekarang kat malaysia . 


ko tengok la . artis kita pom dah ramai pakai kasut nih .
aku malas nak cakap la sape kan . 6ti tersinggung  pulak .
tak aku pasal-pasal aku kena saman . ha ha ha ha .


pergghhhh . ko tengok la kasut dia tu . kemain smart lagi .
kasut idaman aku dan jugak remaja zaman kini .
tapi nak beli tak mampu la . gila ko nak beli . harga malaysia
rm600 . aku dah suh abah aku beli tapi dia cakap boleh je .
tapi tak boleh makan nasi 2 tahun . wakakaka . dia cakap beli
beras lagi bagos . haa haa haa


lupa aku nak cakap . bukan brands SUPRA je terkenal 
sebab justin bieber nih . jaket kulit macam kat gambar atas
pom sama . terkenal habis sekarang .


baju yang dia pakai nih aku tahu brands ape .
brands TOPMAN . macam mana aku tahu ?
gambar nih aku upload kat google la . so ada tulis brands baju nih . ha ha ha ha . senget je an .


korang tahu justin bieber tunding jari kat sape ?
kat aku la . dia cakap aku tiru style dia . wekkppp


kalau yang macam ini . sesuai nak pergi tengok
game baseball . tapi kat malaysia tak game 2 .
aku tahu style nih sesuai kat malaysia nak pergi mana .
pergi tengok game bola jaring . wakakaka .

tapi sebelum aku tunjuk gambar last nih .
korang pernah terfikir justin bieber ada misai ??
aku ada gambar justin bieber ada misai . nak
tengok kew ? meh rapat-rapat ya . terbaik punyer .


ha ha ha ha . senget je bieber nih . ada ke pergi 
conteng muka sendiri . gambar nih aku tak edit k .

P/S : bila aku boleh jumpa dengan justi bieber ??

2 comments:

hahha! gambar last kali tu xleh blah! :P

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More