Tuesday, January 4, 2011

nuffnang ?

ada apa dengan nuffnang ?
tidak perlu aku typing panjang lagi .
sebab korang semua dah tahu .
aku buat entry nih sebab aku nak kongsi
kebahagian aku je . sebab dah dapat BE lagi .
bkn BE je siap dengan mCPM . 
ho ho ho ho .


boleh dikata kan tiap hari aku buka
page nuffnang nih . nak tengok mCPM aku berapa .


negara unknown pom tengok jugak . 
ha ha ha aku pom tidak tahu mana negara . 


serius . semakin hari semakin ramai 
orang search kat google blog aku . 


kalau korang tidak nampak korang klik je .
korang pom tengok kan BE and mCPM aku sikit je .
so korang tolong la klik iklan nih .
kan tolong menolong bagos .
ha ha ha ha

2 comments:

gud job boy!!~~ nice entry!!




jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

ok la tu,ppl pun ada dpt BE gak,mehla klik2....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More