Thursday, August 25, 2011

Apabila cik unggu bersuara templates aku terus tukar

pada 25.8.2011 saya ada buat satu
segmen ( kritik blog saya ) . . memang berbaloi
buat segmen macam itu . . kita dapat tahu apa kelemahan
blog kita . .

misti korang mahu tahu siapa cik unggu itu kn ??
cik unggu adalah seorang blogger yang saya kenal
pada hari yang sama . kalau korang mahu kenal cik
unggu lebih rapat pergi dekat blog dia di SINI .
 dia sesangat membantu saya . .
apabila saya baca komen dia . dengan pantas nya
saya mencari templates yang terbaik dari ladang .
akhirnya jumpa juga templates yang saya berkenan . .

dari pukul 6am hingga lah ke pukul 12am .
lama tu saya edit . . dah la HTML tidak seperti biasa . .
pening saya dibuat nya . . ok sekarang kita baca komen-komen
diaorang . . 

ini komen dari segmen blog .

ini komen yang first . . komen macam biasa-biasa aja . .
tidak terasa sangat . :)

yang saya rasa budak-budak la pulak . . malu la pula . hehehe . .

komen yang ini aku sangat berterima kasih sebab
saya boleh tahu yang blog saya loading tidak la berat sangat .

_
_
_
_
_
_
_

ini lah komen dari cik unggu kita itu . apabila baca je
komen cik unggu ini . terus berasap telinga saya .
berasap bukan sebab marah dengan komen cik unggu
 tapi tidak puas hati dengan
kerja saya selama ini . . sejak dari saat itu lah saya terus mencari
templates yang terbaik dari ladang . . TQ puan unggu . . hehe :)

dan apabila cik bulan berkata . . :P

ini pula berkata dari twitter .

haiqal adalah rakan blogger saya .. kalau saya mahu 
tanya apa-apa tentang blog orang utama saya tanya ialah
si haiqal ni lah . . kalau korang mahu tengok blog si haiqal ni
korang klik aja SINI .



saya sesangat mahu berterima kasih kepada yang komen
entry ini . . kalau lah korang tidak komen mybe sampai
sekarang blog saya tidak kan kemana-mana . .
tidak lupa juga kepada yang tweet dekat saya . .

love you all so much . .

2 comments:

ahaha

apsal terasa diri cam julia roberts plak nie.welkem dik non~


biasala tu.awal2 ni cuba main dengan tempate, layout semua. eksperimen sikit. nanti bila dah puas hati, boleh maintain.


ok meh makan kueh keria.

patut lah dah cerah blog ni...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More