Saturday, August 20, 2011

Shooping for RAYA

hye guys . . .
raya tahun ni aku still shopping at kuala lumpur . .
raya tahun ni memang best . .
sebab time aku pergi shopping sale gila-gila nya . .



dah lama aku henda beli cap ini tapi apakan daya tengok
jeans and t-shirt semua cantik sampai terlupa hendak beli
cap macam ini . . tapi raya tahun ini aku tidak terlepas dengan membeli cap . . justin bieber la kate kan ... wekkppp . .  :)






ini jeans TOPMAN nya . . basic jeans nama nya . .
dah banyak tahun aku asyik beli jeans yang plik2 je . .
tetapi tetap SKINNY . . he he he . . aku dah tidak boleh pakai
jeans yang stright cut . . tidak sesuai . . hu hu hu . harga tidak
mahal sangat . . harga asal kalau x silap aku RM150++ kot .
tapi sebab ada memberKAD and sale dapat la murah sikit . .


pastu aku beli t-shirt topman 2 helai . . tapi sorry aku x dapat
nak upload t-shirt 1 ag sebab aku pom x tahu mana hilang . .
aku memang selalu macam tu . . nanti bile last2 minute jumpa la . .
and makluman untuk sesispa yang tidak tahu lagi je ok . .
topman tiada sale untuk raya ini . hehhe

and last butik aku pergi ialah ZARA MAN . . berbulu mata aku hendak memilih baju . tapi last jumpa juga yang aku suka . . 
memandangkan dekat facebook aku suka main game . . so aku beli
baju yang ada gambar daun terup . . betul ke aku eja 2??


hahaha . . :~)

TQ for sudi meluangkan masa bersama azfaariza.blogspot.com

ada ag last-last . .
tengah-tengah aku sedap snap picture tibe aku budak muncul 
hendak snap-snap ugak . . hihihi . . .



2 comments:

wah... best ni kl... mesti ramai org kan...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More