Tuesday, August 23, 2011

linda onn

hye blogger . .
kali ni saya rasa macam mahu buat entry pasal
linda onn laa . . linda onn sesangat menarik perhatian aku
dengan bisnes nye . . simple tapi cool . . .
just nasi ayam and asam pedas tetapi boleh buka banyak cawangan 
u r the best linda onn . . sebab itu aku tertarik mahu buat entry pasal dia . .

   

siapa yang tidak kenal dengan gadis tinggi cantik ini kan . .
seorang gadis yang berjaya dalam kerjaya bisnes nye . .
memang untung lah kalau sesiapa yang dapat linda onn nih kan . .

setelah lama berkerja keras dengan bisner dan bidang seni artis . .
kini beliau hidup dengan kemewahan . . apa yang hendak di beli nya
semua dapat . . . insyaallah dengan usaha yang keras dapat . .

rumah nya sememang nye besar . .
satu-satu nya artis yang muda dapat masuk dalam rancangan
astana bersama akak anita serawak kita . . . 







memang tidak terkata mewah rumah nya itu . .
kira dah ok la kan . . umur baru 30++ dah ada rumah mewah
dengan hasil titik peluh sendiri . . 

linda onn ini bukan sahaja minat dengan bidang bisnes tetapi
tidak ketinggalan dengan ride motor superbike . .
motor berkuasa tinggi ini hanya calang-calang orang sahaja
boleh beli . . gila ko cuba ko banyangkan harga superbike BMW 
sama harga dengan kerja honda type-r . . . memang aku tidak akan beli lah . . baik aku kumpul duit beli kereta BMW terus kan . . dapat M2 pom dah ok . .  hahahaha . .
artis yang minat dengan motor superbike ini yang aku tahu
linda onn , fauziah latif and nabil . . nabil itu memang gila kan
motor . . kan dia pernah accident dengan motor besar dia hari itu .
aku memang tidak boleh hendak bayang la macam mana linda
onn drive motor ini . . aku takut dia terbang je . . ha ha ha ha . .
(grau2 erk kak)





sekian sudah entry linda onn part 1 . .
tunggu kesambungan part 2 ok . .
part 2 pasal nasi ayam dan asam pedas linda onn . . yummmyyy . .

gambar di atas di ambil dari search goole . . TQ

3 comments:

linda onn dah kawen blum? belum kan?
sori saya ketinggalan sket bab2 ni hehe :)

rumah dia dasat oo... macam istana besarnya,,,

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More