Wednesday, April 4, 2012

anak buah yang sesangat lah tomey


ini lah anak buah aku yang twin terr . . sesangat lah comel
tapi aku lebih baik dengan adik berbandingkan dengan kakak . .
sebab adik lagi cute dari kakak . . haha


my twin ni nama dia sorang nia and sorang lagi mia . .
kembar sangat nama ter . . wekkkss . . hohoho


muka dia tembam je kan . . ni adik yang aku sangat sayangkan . .
gambar kakak aku lupa hendak snap tadi . . huhu

taip malam umie dia akan bagi anak dia main ipad . .
aku pun hairan kenapa umie dia suka bagi anak twin dia ni main ipad . . tidak takut rosak ke ??


umie dia ada je kat sebalah ter tapi time aku mahu snap
picture terus menyorok . . malu la kate kan kato koo . . haha . .
pandai ke tidak aku pun tidak tahu si kembar ni main ipad . . 
tapi yang paling best apabila si kembar ni main ipad guna kaki . .
apalagi umie dia terus melenting laa . . haha . .baru ko tahu sayang kat ipad kn .


korang tengok lah betapa syok nya dia duk main ipad . .
yang tidak tahan main ipad sambil tengok tv ter . . dah mcm orang dewasa la pula budak nih . . hahaha . .

p/s :: sorry gambar tidak berape kualiti sebab snap pakai nfon jerk.. :)

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More