Monday, April 2, 2012

from butik kitschen

lama gila rasa tidak update blog ..
kali nih just update yang biasa-biasa shj..
short and kemeja ni dah lama aku beli but baru teringat
mahu update .. lama tidak la lama sangat ..
myb 2 weeks ago kot ..

short and kemeja ni aku beli dekat mahkota prade melaka ..
jalan punya lah jalan ternampak la butik ni and terus masuk ..
ingatkan biasa shj .. tapi perghh harga boleh tahan juga ter ..


misti korang pun pernah masukkan butik ini .. 
tapi ape yang best aku shopping 2 barang tp dapat paperbag limited .. tapi sayang aku dah lupa aku buang dekat mana paperbag ter..




ok itu je yang aku dapat share kali ini .. kitschen butik tidak la mahal sangat but boleh la .. :)
lagi pun kitschen butik ini from MALAYSIA ok .


P/S :: lepas ini entry pasal denim jeans from ZARAMAN

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More