Wednesday, April 4, 2012

New Fashion From KOREA

sebelum aku mulakan siapa yang setia gila
dengan rancangan running man??
kalau korang selalu tengok korang boleh tahu fashion terkini 
di korea . . sebab artis diaorang sentiasa follow fashion . .


ini fashion diaorang sekarang . . pakai seluar skinny yang singkat pastu pakai kasut and tidak pakai stokin . . aku pun pelik la dengan diaorang . . xsakit kah kaki ter tidak pakai stokin ??
masih lagi mencari jawapan :)


ini kasut trend terkini dekat korea . . btw aku dah ada sepasang . . 
hohohoho . . :)



ini t.o.p dari kumpulan bigbang bigbang . .
fashion dia memang menarik bagi aku . . dengan pemakain dia and trend rambut dia . . errr . . rasa macam nak pergi buat pemedahan plastik jerk
kalau korang tidak kenal nampak sangat tidak layan k-pop . . hoho . . aku rasa k-pop dah jadi trend kot buat masa ini . .
budak tadika pun dah pandai menyanyi lagi wonder girl . . haha . 



ini fashion girl buat masa ini dekat korea . . aku tidak boleh
hendak bercerita sangat pasal fashion girl ni . . sebab aku tidak tahu sangat . . haha . . kalau lelaki aku boleh cerita . . tapi yang aku tahu fashion ini untuk musim bunga sahaja . .





ni nama dia ji hyo . . seorang pelakon and pengaca kot . .
tidak tahu sangat lah . . misti korang pelik kenapa gambar dia banyak kan .. 2 sebab je .
1- dia cantik . .
2- fashion dia yang menarik . . 
ini semua memang trend korea sekarang . . siapa yang gila
k-pop boleh kot tiru trend dia . aku x de lah gila sangat dengan k-pop nih . . hhuhuu . . 


btw ini boleh dikatakan fashion juga kah ??
siapa ada jawapan ?? hahaha . . OMG GARRY

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More